47803
Książka
W koszyku
Indeks ISBN
978-83-280-0352-1
Autor przedstawia pogłębioną wersję marketingu narracyjnego. Przekonuje że w dzisiejszym świeciedo przyciągnięcia uwagi klientów nie wystarcza już opowiadanie historii.
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 63505 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
U dołu okł.: "Stwórz historię firmy i przejdź do historii".
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Autor przedstawia pogłębioną wersję marketingu narracyjnego. Przekonuje że w dzisiejszym świeciedo przyciągnięcia uwagi klientów nie wystarcza już opowiadanie historii.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej