Forma i typ
Artykuły
(43)
Publikacje fachowe
(17)
Książki
(16)
Publikacje naukowe
(7)
E-booki
(2)
IBUK Libra
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje informacyjne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(16)
Placówka
Wypożyczalnia
(16)
Autor
Pawłowska Sylwia
(6)
Ruszpel Maja
(3)
Andrzejewska Anna
(2)
Chojnacka Kaja
(2)
Małyska Aleksandra
(2)
Przybyszewska Dominika
(2)
Surdyk Augustyn
(2)
Bomba Radosław
(1)
Borkowska Anna
(1)
Boryczka Małgorzata
(1)
Braun-Gałkowska Maria
(1)
Brewczyńska Magdalena
(1)
Bębas Sylwester (1981- )
(1)
Cash Hilarie (1952- )
(1)
Cholewińska-Dacka Marta
(1)
Derda Arkadiusz
(1)
Dovey Jon
(1)
Dębski Maciej (1977- )
(1)
Feibel Thomas
(1)
Filiciak Mirosław (1976- )
(1)
Gawełek Aneta
(1)
Goldstein Jeffrey H. (1942- )
(1)
Górecki Błażej
(1)
Górka Dawid
(1)
Izdebski Paweł
(1)
Jasiński Wojciech
(1)
Jędrasiak Kamil
(1)
Karbownik Karolina
(1)
Kardaras Nicholas (1964- )
(1)
Kennedy Helen W
(1)
Kierc Klaudia
(1)
Kochanowicz Rafał
(1)
Kowalczuk Karol
(1)
Kościukiewicz Justyna
(1)
Krzymowska Ewelina
(1)
Krzyżak-Szymańska Ewa
(1)
Luberda Michał
(1)
Marcol Anna (1982- )
(1)
Marczewska Elżbieta
(1)
Małysz Zbigniew
(1)
Mańkowski Piotr
(1)
McDaniel Kim (1963- )
(1)
Modrzejewska Beata
(1)
Polcyn-Matuszewska Sylwia
(1)
Rapiński Piotr
(1)
Rowicka Magdalena
(1)
Rzeszotek Mariusz
(1)
Samara Veronica
(1)
Szymański Andrzej
(1)
Thorhauge Anne Mette
(1)
Tłuściak-Deliowska Aleksandra
(1)
Ulfik-Jaworska Iwona
(1)
Urbańska-Galanciak Dominika
(1)
Wadyńska Marta
(1)
Wiater Monika
(1)
Wieczorek Łukasz
(1)
Wiśniewska Ewelina
(1)
Wojdon Joanna (1973- )
(1)
Zając Dorota
(1)
zbiorowa Praca
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(20)
2010 - 2019
(34)
2000 - 2009
(7)
Okres powstania dzieła
2001-
(43)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(61)
Język
polski
(61)
Odbiorca
Młodzież
(1)
Nauczyciele historii
(1)
Nauczyciele wychowania fizycznego
(1)
Temat
Gry komputerowe
(47)
Młodzież
(9)
Rzeczywistość wirtualna
(8)
Dzieci
(7)
Uzależnienie od gier komputerowych
(6)
Internet
(5)
Uzależnienia behawioralne
(5)
Wychowanie w rodzinie
(5)
Dziecko
(4)
Gry edukacyjne
(4)
Przemoc
(4)
Uzależnienie od komputera
(4)
Agresywność
(3)
Metody nauczania
(3)
Multimedia
(3)
Uzależnienie (nałóg)
(3)
Uzależnienie od Internetu
(3)
Zastosowania multimediów w edukacji
(3)
Gry fabularne
(2)
Hazardziści
(2)
Historia
(2)
Historia (przedmiot szkolny)
(2)
Komputery
(2)
Osoby uzależnione od gier komputerowych
(2)
Uzależnienie od hazardu
(2)
Zachowanie
(2)
Aplikacja mobilna
(1)
Bezpieczeństwo teleinformatyczne
(1)
Biblioteki szkolne
(1)
COVID-19
(1)
Czytelnictwo dziecięce
(1)
Dojrzewanie
(1)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(1)
Grupy rówieśnicze
(1)
Gry hazardowe
(1)
Gry i zabawy dziecięce
(1)
Gry online
(1)
Gry planszowe
(1)
Gry wideo
(1)
Grywalizacja
(1)
Hazard
(1)
Języki
(1)
Kontrola rodzicielska
(1)
Kontrola techniczna
(1)
Kultura audiowizualna
(1)
Lektura szkolna
(1)
Lockdown
(1)
Loot boxy
(1)
Media społecznościowe
(1)
Mediacja rodzinna
(1)
Minecraft
(1)
Mobbing
(1)
Model biznesowy
(1)
Patologia społeczna
(1)
Poczucie własnej wartości
(1)
Pornografia
(1)
Portal edukacyjny
(1)
Portale internetowe
(1)
Profilaktyka szkolna
(1)
Programy telewizyjne
(1)
Prostytucja
(1)
Przestępstwo komputerowe
(1)
Psychoterapia
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Rodzice
(1)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(1)
Rozwój tożsamości
(1)
Rozwój zawodowy
(1)
Samobójstwo
(1)
Sekty i ruchy religijne
(1)
Smartfon
(1)
Sporty wirtualne
(1)
Subkultura
(1)
Technologia informacyjna
(1)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(1)
Telewizja
(1)
Tematy i motywy
(1)
Uczniowie
(1)
Uzależnienia
(1)
Uzależnienia medialne
(1)
Uzależnienie od technologii cyfrowych
(1)
Wordwall (portal internetowy)
(1)
Wychowanie
(1)
Wychowanie fizyczne (przedmiot szkolny)
(1)
Youtube
(1)
Zastosowania komputerów w edukacji
(1)
Temat: czas
2001-
(42)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(5)
Gatunek
Artykuł z czasopisma fachowego
(16)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(9)
Gry komputerowe
(9)
Artykuł z czasopisma psychologicznego
(8)
Artykuł problemowy
(5)
Artykuł z czasopisma bibliotekarskiego
(5)
Artykuł z pracy zbiorowej
(4)
Wywiad dziennikarski
(4)
Artykuł z czasopisma poradnikowego
(3)
Gry edukacyjne
(2)
Materiały konferencyjne
(2)
Poradniki dla rodziców
(2)
Raport z badań
(2)
Artykuł z czasopisma historycznego
(1)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Opracowanie
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(23)
Informatyka i technologie informacyjne
(19)
Psychologia
(15)
Socjologia i społeczeństwo
(8)
Media i komunikacja społeczna
(6)
Historia
(3)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(2)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
61 wyników Filtruj
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
E-book
W koszyku
Data zmiany: 23.11.2023
ISBN: 978-83-8331-076-3
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
E-book
W koszyku
Data zmiany: 04.11.2023
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
Data zmiany: 22.09.2023
(Media)
ISBN: 978-83-233-3078-3
Bibliogr. Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 57363 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Data zmiany: 30.06.2023
Jeszcze rozrywka czy już nałóg? / Sylwia Pawłowska //W: Remedium. - 2020, nr 6, strony 8-10.
Bibliografia na stronie 10.
Artykuł
W koszyku
Data zmiany: 24.04.2023
Gry wideo - zagrożenie czy szansa na rozwój? / Klaudia Kierc. W: Biblioteka w Szkole. - 2021, nr 2, dodatek: Biblioteka - Centrum Informacji, nr 1, s. 12-15.
Artykuł
W koszyku
Data zmiany: 24.04.2023
Gry wideo - wykorzystanie w edukacji / Małgorzata Boryczka. W: Biblioteka w Szkole. - 2021, nr 2, dodatek: Biblioteka - Centrum Informacji, nr 1, s. 8-11.
Artykuł
W koszyku
Data zmiany: 24.04.2023
Gry komputerowe w nauczaniu historii : scenariusze dwóch lekcji powtórzeniowych / Michał Luberda. W: Biblioteka w Szkole. - 2021, nr 2, dodatek: Biblioteka - Centrum Informacji, nr 1, s. 26-32.
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Data zmiany: 24.04.2023
Gry komputerowe - szanse i zagrożenia / Kaja Chojnacka //W: Remedium. - 2020, nr 6, strony 11-13.
Bibliografia na stronie 13.
Brak okładki
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Data zmiany: 16.03.2023
Dziecięcy świat w Minecrafcie / Sylwia Pawłowska. W: Remedium. 2017, nr 12, s. 2-4.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Artykuł
W koszyku
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej